13.09.2011

Jeg eier dere

Ikke dere, som i de to som leser denna stuslige samlinga av svada, men de i Ex.Phil-klassa mi.

Student:"Malin, du veit lzm at førsteutkastet skulle være ferdig til i dag lzm?"
(Før jeg går videre så må jeg si at "student" er han i klassa mi som tydeligvis mener han er Guds gave til studentene. Han har sjøl utnevnt seg som lærer og kan tydeligvis alt i verden).
Malin: "Ja, seff. Hva tar du meg for? Satt med det i hele går jeg. Serr, var maaad vanskelig, jeg bare WHAT?"(Ja, jeg snakka sånn. Han er nemlig fra " 'ni landom" som vi så pent sier det på språket mitt, så for å være sikker på at han skjønte hva jeg sa så slengte jeg inn litt street-lingo)
Student: "Ja, Lø(Olø/Alø/ikkenorsk) ass, jeg bare shit lzm. Mad hard yo bro.


Dette var det jeg gjorde mens alle andre tydeligvis skreiv oppgave. Tok heis, tok bilde av meg sjøl.

Jeg hadde jo selvfølgelig ikke gjort noe som helst. Jeg tok jo heis og så på Tore på Sporet! Så, jeg angreip dataen, lasta ned oppgava og skreiv som en gal. Jeg skreiv så svetten spruta, mens Student gikk rundt i klasserommet for å lære alle hvordan de skulle gjøre oppgaven. Siden jeg var på sjukehuset i starten av semesteret er jeg heller ikke på noen gruppe, så her måtte jeg være smart helt aleine.

Lærer: "Da skal jeg gå rundt for å se over utkastene".

Og jeg bare:
Twins! Help mee!! Men så hadde foreleseren ring:(

Lærer til Student: "Her har du nok misforstått litt, disse utkastene er ikke bra nok".
Lærer til Malin: "Alle er godkjent, godt jobba!"

Og jeg bare:
Too cool for school, bro!


1 kommentar:

Caroline sa...

haha! :D Du er hærli!<3