14.09.2011

Alle blei voksne før meg.

Jeg har tre søsken. En bror på 29, en på 25 og ei lillesøster på 20.
Det at brødrene mine har samboere og unger (eller snart unge) er jo ikke så rart, det skulle man jo nesten forvente. Hus, samboer og barn. Det passer liksom i den alderen der.
Så har du Siri, da. Vesle Siri som for alltid kommer til å være Vesle Siri. Tror dere ikke hun har fått seg samboer også? Joda. I bergen, i ordentlig leilighet i ei blokk. Sammen med et annet menneske som hun er forelska i. Hvor rart er ikke det? At lillesøstra mi er så latterlig mye mer etablert enn det jeg er, og kanskje noen gang kommer til å bli. Jeg blir litt stressa og hører klokka tikke for min egen del. Klokka er særlig harsh i dag.

MEN! Gratulerer så mye til Jorid og Siri, dere er så fine sammen og det er greit at dere er mer etablerte enn meg. Bare ikke nevn det så altfor ofte!

Ingen kommentarer: